Stort udbud lokker kunder til ??

Stort udbud lokker kunder til, men det kan også gøre det svært for dem i købsbeslutningen.

Hvis du sælger noget til dine kunder, kender du sikkert til problemstillingen med at have et passende udbud i din butik, webshop eller anden handelsplads.

Nogen kan være nervøse for ikke at ramme alle og derfor fylde ‘butikken’ op med mange – og forskellige – varer. For eksempel åbner en ny restaurant i Kolding med et menukort med både “Sydindiske og mexicanske retter”.

Et stort udbud kan helt sikkert lokke kunder til. Men det kan også skræmme dem og gøre købsbeslutningen vanskelig. Måske endda så vanskelig at de ikke ikke køber noget alligevel.

Det handler denne video om. God fornøjelse!

Få ny viden om adfærd

Måske kan du også lide:

Gør det nemt!

Som ud måske ved, er en af mine kæpheste at vi skal gøre det nemt for vore kunder. Hvis vi gerne vil have dem til

Læs mere »

Denne side er flyttet!

Du kan følge Jens Balles blog på averagejoe.dk – her skriver han fortsat om adfærdsøkonomi, nudging, adfærdsdesign, adfærdsledelse, investorpsykologi og investering.

Skynd dig og komme med over til det nye! Der er også en podcast!