Workshop i adfærdsdesign og nudging

Målsætning

Forstå dine kunders beslutningsproces og øg din omsætning. På dette kursus lærer du, hvordan dine kunder tænker, og hvordan du med forskellige metoder og værktøjer kan ændre dine kunders adfærd.

Det gør vi

Undervisningen er baseret på teori fra forskere som Daniel Kahneman, Richard Thaler og Dan Ariely. Kurset omsætter den akademiske teori til praksis, sådan at du hurtigt kan bruge adfærdsdesign i hverdagen.

Dit udbytte

Med dette kursus i adfærdsdesign og nudging får du og din virksomhed en enkel og praktisk metode til at arbejde med adfærdsdesign. Kurset er for dig, der arbejder med virksomhedens kundevendte aktiviteter.

Sælg mere med adfærdsdesign

Forstå dine kunders beslutningsproces og øg din omsætning. På workshoppen lærer du, hvordan dine kunder tænker, og hvordan du med forskellige metoder og værktøjer kan ændre dine kunders adfærd.

Hvad enten du sælger på nettet eller i et fysisk møde med din kunde, så vil du på denne workshop få konkrete tips og tricks, du kan bruge i hverdagen. Du får tips, der kan øge salget både på jeres webside eller i den fysiske butik. Du lærer desuden om dine kunders måde at bearbejde information på, og hvordan du kan optimere kommunikationen.

Du sidder måske i en marketingafdeling eller står i spidsen for salget og vil gerne have værktøjer til at få bedre resultater af jeres aktiviteter over for kunderne. Kurset kan bruges både til salg på nettet og i det fysiske møde med kunden.

Målgruppe:

Ledere og medarbejdere, der arbejder med kunder. Workshoppen giver værktøjer I kan bruge i hverdagen.

Flere veje til viden om adfærdsdesign

Der er flere muligheder for at få mere viden om adfærdsdesign og nudge. Fra fire timer til 2 dage – eller også en løsning, der er tilpasset din virksomhed. Kontakt mig for at drøfte mulighederne.

Den korte

4 timer

Psykologien bag – det irrationelle menneske

Nudge og adfærdsdesign

Typisk adfærd du kan drage nytte af

Eksempler

Økonomi

1 dag

Psykologien bag – det irrationelle menneske

Nudge og adfærdsdesign

OECDs model til nudge

Typisk adfærd du kan drage nytte af

Eksempler og øvelser

1 klasse

2 dage

Psykologien bag – det irrationelle menneske

Nudge og adfærdsdesign

OECDs model

Typisk adfærd du kan drage nytte af

Adfærdsdesign og marketing

Eksempler og øvelser

Om foredragsholderen

Jens Balle har holdt foredrag om forbrugeradfærd og adfærdsøkonomi i mere end 15 år.

I januar 2016 udgav han bogen Hulemænd i habitter, hvilket også er titlen på de fleste foredrag. Bogen er genudgivet i en ajourført version i 2019.

Selvom titlen er Hulemænd er foredraget også interessant for kvinder. Faktisk holder Jens ofte foredrag i kvindelige fora under overskriften Hulekvinder i stiletter.

Du kan læse mere om Jens Balle her.

Det siger deltagere i foredrag

At Jens var SÅ godt forberedt og virkelig levede sig ind i sit foredrag og samtidig trak publikum med ind i hans foredrag. Kæmpe succes!

Jeg blev underholdt og klogere på emnet – Jens Balle var en rigtig god indlægsholder, som gjorde emnet spændende.

Udover en meget veloplagt og behagelig indlægsholder, så var det bedste ved seminaret, at der var mange relevante og forståelige cases. Indlægsholderen havde en genial evne til at gøre emnet klart og interessant ved at overføre teorierne til aktuelle brands, som alle forstår.

Konkrete eksempler der understøttede teorierne. Super inspirerende foredragsholder

Oplægsholderen Jens Balle var yderst behagelig og gjorde foredraget interessant og med et tvist af humor, som også gjorde jeg følte mig godt underholdt.

Enormt spændende emne og Jens er en god og levende foredragsholder, som leverede “stoffet” på en fin og aldrig kedelig måde

Bliv klogere på adfærdsdesign – læs bogen

Vil du have et foredrag eller et kursus i din virksomhed? Send en mail eller ring og lad os tale om det!

Kontakt mig og hør nærmere!

Skriv til mig

Send en mail til mail@jens-balle.dk og lad os vende mulighederne.

Ring

Ring til mig på 30248403 og lad os finde en løsning, der passer jer!

Det er helt uforpligtende!