Forstå adfærdsøkonomi og opnå resultater med adfærdsdesign
Har du nogensinde tænkt over, hvor meget irrationel adfærd fylder i dine forbrugsvaner?
Den irrationelle adfærd er for eksempel den slikpose, der ikke stod på indkøbslisten, men som alligevel ryger i din indkøbskurv i køen på vej til kassen i supermarkedet. Når du tjekker din smartphone, fordi andre er aktive på deres. Eller at du giver langt mere til Danmarksindsamlingen, når du donerer pengene via MobilePay, end når du donerer kontanter.
Alt det handler dette foredrag om. Med udgangspunkt i internationale forskeres resultater får du indblik i adfærdsøkonomi og muligheden for at bruge dette i din virksomhed.
Teorien kombineres med praktiske eksempler på anvendelsen af adfærdsdesign over for kunder og brugere.
Det siger deltagerne
Eller kom med på 6 dages kursus på IBC i Adfærdsdesign og nudging.
Jeg har arbejdet med adfærdsøkonomi i mere end 15 år i den finansielle sektor, hvor jeg har udviklet produkter og serviceydelser eller kommunikeret.
I 2016 udgav jeg bogen Hulemænd i habitter, der i 2019 udkom i en revideret udgave.
Jeg sikrer, at indholdet tilpasses formålet og tilhørergruppen. Formen er dog som regel den samme med god portion humor, selvindsigt, selvironi og relevant fagligt indsigt.
Jeg kan levere det dybt faglige omkring med udgangspunkt i nyeste forskning indenfor nudge, adfærdsdesign og adfærdsøkonomi eller det lette, underholdende og fagligt relevante. Det bestemmer situationen.
Skal du bruge billeder til en indbydelse – se her.
Her har jeg blandt andet været
Foredrag tilpasset jer
Foredraget kan tilpasses jeres situation eller et bestemt emne I ønsker belyst.