Øg din omsætning med adfærdsdesign

Bliv klogere på dine kunder

Har du nogensinde tænkt over, hvor meget irrationel adfærd fylder i dine forbrugsvaner? Den irrationelle adfærd er for eksempel den slikpose, der ikke stod på indkøbslisten, men som alligevel ryger i din indkøbskurv i køen på vej til kassen i supermarkedet. Når du tjekker din smartphone, fordi andre er aktive på deres. Eller at du giver langt mere til Danmarksindsamlingen, når du donerer pengene via MobilePay, end når du donerer kontanter.

Alt det handler dette seminar om. Med udgangspunkt i internationale forskeres resultater får du indblik i adfærdsøkonomi og muligheden for at bruge dette i din virksomhed. Teorien kombineres med praktiske eksempler på anvendelsen af adfærdsdesign over for kunder og brugere. Adfærdsøkonomi og forbrugeradfærd kan være nøglen til at øge din omsætning.

Underholdende og lærerigt

Jeg har holdt foredrag om Hulemænd i habitter i over 15 år.

Jeg sikrer at indholdet tilpasses formålet og tilhørergruppen. Formen er dog som regel den samme med en god portion humor, selvindsigt, selvironi og relevant fagligt indsigt.

Jeg kan levere det dybt faglige omkring med udgangspunkt i nyeste forskning indenfor nudge, adfærdsdesign og adfærdsøkonomi eller det lette, underholdende og fagligt relevante. Det bestemmer situationen.

Jeg er sikker på, jeg også kan levere et godt input til dit arrangement!

Om foredragsholderen

Jens Balle har holdt foredrag om forbrugeradfærd og adfærdsøkonomi i mere end 15 år.

I januar 2016 udgav han bogen Hulemænd i habitter, hvilket også er titlen på de fleste foredrag. Bogen er genudgivet i en ajourført version i 2019.

Selvom titlen er Hulemænd er foredraget også interessant for kvinder. Faktisk holder Jens ofte foredrag i kvindelige fora under overskriften Hulekvinder i stiletter.

Du kan læse mere om Jens Balle her.

Det sagde deltagere hos IBC:

“Mega spændende og relevant emne der passede til mange brancher.”

“Vi var 3 personer afsted og gik alle motiverede derfra og fik nye ideer sammen.”

“Enormt spændende emne og Jens er en god og levende foredragsholder, som leverede “stoffet” på en fin og aldrig kedelig måde”

“Jeg blev underholdt og klogere på emnet – Jens Balle var en rigtig god indlægsholder, som gjorde emnet spændende.”

“Konkrete eksempler der understøttede teorierne. Super inspirerende foredragsholder”

“Udover en meget veloplagt og behagelig indlægsholder, så var det bedste ved seminaret, at der var mange relevante og forståelige cases. Indlægsholderen havde en genial evne til at gøre emnet klart og interessant ved at overføre teorierne til aktuelle brands, som alle forstår. “

Se flere tilbagemeldinger her.

Her har jeg blandt andet været