Du vil nu modtage nyhedsbreve fra Hulemænd i habitter.
Har du spørgsmål eller kommentarer hører jeg naturligvis gerne fra dig. Sådan kontakter du mig.
Husk jeg holder også foredrag om emnet. Måske kan du bruge sådan et – læs mere her.
Velkommen til!
Jens
Sidste nyt på bloggen:
- Sælg mere økologi med adfærdsdesignSalget af økologisk grisekød kan øges med op til 36,8 procentpoint, når skilte fortæller, at det er produceret i Danmark, og at kunderne samtidig får info om økologiens merværdi. Der er stor fokus på dyrevelfærd og dyrkningsformer, når man taler om fødevarer. Noget af fokus er ikke altid gældende, når indkøbsvognen skal fyldes op og… Læs mere: Sælg mere økologi med adfærdsdesign
- Gør det nemt!Som ud måske ved, er en af mine kæpheste at vi skal gøre det nemt for vore kunder. Hvis vi gerne vil have dem til at købe eller gøre noget, skal vi sikre, at det er nemt at gøre det. For ellers gider de ikke. Det har jeg blandt andet skrevet om her. Det gælder… Læs mere: Gør det nemt!
- Webinar om adfærdsledelseVil du lære om adfærdsledelse? Så har du muligheden for at deltage i et gratis webinar med Jens Balle. Jens Balle har lavet en aftale om et webinar på Smartlearning – en af Danmarks førende læringsportaler. Her kan du 15. september 2021 følge gratis med fra kl 20:00. De skriver blandt andet om webinaret: Ledelse… Læs mere: Webinar om adfærdsledelse
- Syv principper til et jaVil du gerne virke mere overbevisende? Så skulle du måske læse Robert Cialdinis bog, Influence. Den er netop kommet i en ny version, hvor han gennemgår hans syv principper. Bogen udkom oprindeligt i 1984 og er så løbende revideret siden da. I år har dr Robert Cialdini så udgivet en ny version, hvor han bl… Læs mere: Syv principper til et ja
- Kunder vil ikke miste kontrolDagens blog tager udgangspunkt i, at vores bil lige har været på værksted. Et besøg der endte med at tage meget lang tid, og hvor vi fik mulighed for at mærke kontrol-tabet tæt på. Også selvom værkstedet havde indført værktøjer, til at sikre at vi kunne følge med i udviklingen. Men historien har også en… Læs mere: Kunder vil ikke miste kontrol